Hodnocení firmy Česká pojišťovna a.s.

*
*
*
*
*
24 hodnocení
luciferus95
17.2.2019
*
*
*
*
*

Nejsem typ člověka co píše hodnocení a podobné věci. Chtěl bych vám tu, ale říct svůj příběh. Odletěli jsme s dětmi na dovolenou do Egypta a pro jistotu jsme se nechali připojistit, kdyby náhodou nedej bože se nám někomu něco stalo. Bůh nám asi dovolenou nepřál a náš malý dvouletý syn se hned druhý den po příletu neskutečně osypal a měl čtyřicítky horečky. Pro každého rodiče je tohle opravdu stresující situace, kort v takto chudé a dost nehygienické zemi jako je právě Egypt. Byl sem opravdu tak zoufalý, že jsem v hotelu sháněl doktora, který na na nás prostě doslova vysral a nechal nás v tom samotné. Další den ráno jsem zavolal do České pojištovny, kde mi to zvedla paní operátorka, která mi sdělila, že vše zařídí a že se nemám čeho bát. Do 10ti minut mi volala z Evropské nemocnice v Hurgadě Česká sestřička, která mi sdělila, že transport už je na cestě ať se připravíme na cestu. Nevěřil jsem vlastním očím ! Přijeli si pro nás, zdarma nás OKAMŽITĚ VYŠETŘILI, určili diagnózu a nasadili antibiotika. Poté nás okamžitě převezli zpět do hotelu a to vše OKAMŽITĚ A ZDARMA! Nikdy bych nevěřil, že tohle všechno půjde tak rychle a bez problémů. Paní operárorka mě na cestě domů ještě zavolala jestli bylo vše v pořádku a jestli po nás nechtěli nějaké peníze a popřála nám krásny zbytek pobytu. Nejen, že jsem spokojen, ale doslova unešen reakcí České pojištovny na náš problém v zahraničí ! Mockrát děkuji a příště už pojištění budeme zařizovat automaticky a po téhle zkušenosti už jinou pojištovnu, než tu českou nezvolím!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Michal
15.2.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den,nedoporučuji vůbec v srpnu jsem požádal o zrušení úrazového pojištění, poslal jsem i doporučený dopis do Brna o zrušení a za týden mi volala paní že mi to zruší a jestli mi stačí potvrzení emailem, řek jsem ano můžete, jenže do dneška nic a dnes mi přišlo že mám uhradit pojistku která stále běží,dokonce mi volala ženská s kterou jsem to uzavíral proč atd, ještě že si nahrávám hovory, uvažuji i o zrušení druhé pojistky protože dělají asi s lidi jen blázny a taháji jen prachy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
xenasylva
9.2.2019
*
*
*
*
*

Pojistna udalost doresena s jejich autorizovanym servisem Ceske pojistovny tak, ze nahradni vuz jsem musela vratit a svuj nedostala zpet diky unavenemu likvidatorovi. Slibovali nam, ze vse vyridi za nas, zustali jsme bez automobilu 20 kilometru od domova. Az kdyz jsemse rozhnevala a vyhrozovala TV Nova najednou za 15 minut vyreseno, tragedie, na pobocce s tim nic nechteli mit a likvidator se nechal zapirat. Pozor vsem ani krecka si nepojistila

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Karolina
22.1.2019
*
*
*
*
*

Velice špatné zkušenosti. Chci zkončit v ČP ale není to jednoduché. Ten, kdo čte - určitě ví o co jde. Pokud se někdo setkal s problémem stejným jako ja- prosím, ozvěte se mi. Budu velice vděčná 775073335

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
abs.bet
19.1.2019
*
*
*
*
*

Přikládám kopii konverzace na chatu. Jak je vidět, otázka byla jednoduchá. Odpověď byla NELZE. Ovšem dostat tuto odpověď trvalo přes 20 minut a museli se nan í podílet dva odporníci z ČP. Názor na průběh komunikace si můžete udělat sami. S.K. a J.B. jsou pracovníci call centra. Já18:43 Dobrý večer, jsem poprvé v klientské zóně. Nemohu najít výpis pohybu na smlouvě (platby, výplaty, zhodnocení). Můžete mi sdělit, jak se na výpis dostanu? Děkuji. -- S.K. -- se připojil(a) do chatu -- S.K. --18:44 Dobrý den. -- S.K. --18:44 Rád Vám pomohu informace prověřit. -- S.K. --18:45 Prosím o číslo smlouvy, které Vás zajímá. Já18:47 Ćíslo je např. 7167299416. Já se ale domnívám, že pstup není závislý na smlouvě. Přístup k výpisu, předpokládám, je pro všechny smlouvy stejný. Nebo ne? -- S.K. --18:50 Máte pravdu. Informace o Vašich pojistných smlouvách uvidíte bez ohledu na to, zda jde o pojištění majetku či vozidla. -- S.K. --18:51 Ovšem ne všechny Vámi poptávané služby jsou v Klientské zóně vidět. -- S.K. --18:52 Tedy pokud budete mít dotaz přímo ke konkrétní pojistné smlouvě, rád Vám pomohu. Já18:54 Už se stalo. Konkrétní smlouvu jsem Vám zaslal. Sdělte mi prosím, jak se k přehledu pohybu částek dostanu. Děkuji. -- S.K. --18:55 Zde vidím, pane Malečku že jde o životní pojištění. Přizvu k chatu kolegyni z životního oddělení, aby s Vámi požadavek vyřešila. -- J.B. -- se připojil(a) do chatu -- J.B. --18:57 Dobrý den. -- J.B. --18:57 Ráda Vám pomohu. Já18:57 Nezlobte se na mne, nechci urazit. Berte to jako připomínku k web rozhraní. Když si Vy musíte přizvat kolegyni, jak má zjistit klient, jak se k přehledu dostat? Asi je něco na rozhraní špatně. -- S.K. -- se odpojil(a) z chatu Ohodnoťte operátora -- J.B. --18:58 Kolega má znalost týkající se neživotního pojištění, z toho důvodu Vás odkázal na mě. -- J.B. --18:59 Pane Malečku, dohledala jsem, že Výroční dopis Vám byl zaslán 1. 1. 2019 na Váš e-mail. Já18:59 Asi je něco na uživatelském rozhraní špatně. Správně by to měl najít klient sám, bez nutnosti specializace. Já19:00 Proč mi informaci o dopisu zasíláte? Vůbec to nesouvisí s mým dotazem. -- J.B. --19:01 Jelikož ve výročním dopise máte aktuální přehled o zaplaceném pojistném a aktuálním zhodnocení. Já19:02 Víte vůbec na co se ptám? Já chci vidět veškeré pohyby. To v dopise není. -- J.B. --19:02 Veškeré pohyby k dispozici nejsou. Já19:04 Takže na tuto odpvěď jsme potřebovali 20 minut? Jste vůbec oprávněni, abyste mi znemožnili náhled na finanční transakce? Já19:05 Myslím tím historii finančních transakcí. -- J.B. --19:05 Pane Malečku, zadám Vám požadavek na přesný náhled Vašich transakcí. -- J.B. --19:05 vyřízení požadavku trvá 5-10 pracovních dnů. Já19:07 Děkuji. A snad poseldní dotaz: možnost náhledu bude trvalý (on-line) nebo se bude jednat o jednorázový výpis transakcí? Ten v tomto případě obdržím jak? -- J.B. --19:08 Bude se jednat o jednorázový přehled. Zašleme Vám ho na e-mail.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
David
10.1.2019
*
*
*
*
*

Přidávám také velmi velmi špatnou zkušenost s českou pojišťovnou. Manželka měla v roce 6 - 2018 dopravní nehodu jako poškozená. Nebudu tady rozebírat praktiky při likvidaci vozidla jak vás co nejvíc okrást!!!! Manželka měla nehodu se zraněním 3 měsíce PN. Po ukončení PN v 10- 2018 jsme na žádost pojišťovny zaslaly potřebné dokumenty prostřednictvím elektronické pošty přes jejich stránky (aplikace) , po překontrolování nahraných dokumentů ( společně s manželkou a dcerou, abych nebyl za blba), se pojišťovna cca za 1 měsíc ozvala prostřednictvím e-mailu, že jsme nezaslaly 2 potřebné dokumenty. To už do mě vjela zlost a vše jsem radši poslal doporučeně. Po telefonu ( zhruba za 10 dní) jsme byly ujištěni, že vše je již v pořádku. A ouhej, za další měsíc e-mail, že chybí číslo účtu a kopie zadní strany velkého TP. Opět jsem to zaslal doporučeně a ouhej dnes 10.01.2019 se manželka po telefonu dozvěděla, že číslo účtu stále chybí a že kopie TP je nečitelná. Podotýkám, že jsem vše před odesláním zkontroloval mini. 3x a vše si na poště pro jistotu ofotil na mobil. Ten samý den jsem manželce řekl ať tam zavolá a ať mi pošlou na e-mail údajně nečitelný TP s tím, že ze mě nikdo blbce dělat nebude a obrátím se na advokáta. No a jak si myslíte,že to dopadlo - najednou kopie TP byla čitelná a ejhle našlo se také číslo účtu a přislíbily nám, že peníze dostaneme příští týden. Závěrem bych chtěl všem slušným lidem poradit následující, nikdy a to doopravdy nikdy neposílejte dokumenty přes jejich stránky, poněvadž se nedá zpětně dohledat co jste jim zaslaly ( nefunguje to jako u e-mailu) a to je ta jejich vyčůrka, vše posílejte doporučeně a se svědkem (nejlíp dvěma) a ještě si to nafoťte. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale od slova Česká pojišťovna, Česká pošta, České dráhy apd. se mi dělá zle!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
jirivlcek467
12.10.2018
*
*
*
*
*

Skvělá pojištovna a likvidátor opradu profesionál. Přetržená šlacha je to samé jako natažený sval , Doba nezbytného léčení upravena ze 70 dnů na 30. Co víc si přát. Oddělení stížností ..výsledek ten samý a na konci podpis s titulem mgr. Žasnu co tam pracuje za odborníky. Jestli chcete sypat peníze do černé díry a myslet si že jste pojištění doporučuji Českou pojištovnu. Můžete být v klidu. pojištovna je vděčná za každého troubu. Na mně taky vydělávali 30 let.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne2
mirahavir
29.4.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, nechal jsem si přepočítat platbu havarijního pojištění z důvodu,že vozidlo je starší o 4 roky.Nevěřím tomu,že je to takový problém! Z prvního návrhu Chyběly některé položky pojištění a sleva byla cca 600 Kč. Nechal jsem smlouvu přepracovat podle původního znění a smlouva byla rázem dražší o cca 200Kč. Mám veškeré smlouvy ukončené, ale děkovné e-maily, že jsem zákazníkem ČP.mi chodí stále a hlavně chtějí peníze za služby,které již nemám sjednané!! Jsem pojištěn havarijně u jiné pojišťovny za stejné podmínky o 3000Kč. méně.Přeji České pojišťovně hodně úspěchů

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
jendo.m
26.1.2018
*
*
*
*
*

Manželka bohuzel delala pro českou pojistovnu na živnosť. Stále od ni chteli penize pro potreby do kancelare, taky za nový nabytek. Nic moc jsi tam pritom nevydelala a tech smluv mela hodne. Kdyz jse rozhodla odejit, tak jeste do ted rok a pol po odchodu ji chodí vracet provize, protoze ty co tam zustali tak uzaviraji s klientama nové smlouvy. Tatovi udelala manželka zivotni pojistku a kdyz odesla od české pojistovny, tak tatovi volala pani, že pry je nemocny a musíme zrušiť pojistku a ona , že mu udela novou. Tata pojistku zrušil, ale ne u ni a od české pojistovny už nic nechce. GRATULUJU jak to tam vedete a tem vedoucim co narizujou podrizenym rusit pojistky tem co jse rozhodli odejit. Takže v teto spoločnosti manželka jenom prodelala.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
lajika
2.1.2018
*
*
*
*
*

na úvod - hvězdičku jsme dala jen proto, že je to povinná položka bez níž nelze hodnocení odeslat platím každoročně pojistku. Letošní vyúčtování bylo navýšeno o sice drobnou leč nevysvětlenou částku. Když jsme zavolala na zákaznickou linku, blábolila slečna nejprve něco o nedoplatku z loňska (pokud by to byl nedoplatek z loňska, což nebyl a být nemohl, mělo by vyúčtování obsahovat taky tuhle položku s příslušnou částkou, což neobsahovalo), pak o "změně smlouvy" - o tom bych zase jako smluvní strana měla něco vědět, nakonec o "technické chybě". Pak řekla, že situaci zkonzultuje s kolegy a ozve se. Ozvala se, omlouvila, informovala, že mám platit částku bez onoho záhadného navýšení, ale...! kolik klientů zaplatí prostě to, co jim pojišťovna naúčtuje a všimne si rozdílu v řádu prvních desítek korun? Zkouší takhle pojišťovna okrást všecky klienty nebo jen vylosované? Pojišťovnu samozřejmě po incidentu změním.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Spálená 75/16
  • Hlavní město Praha - Nové Město
  • 110 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Všechny sekce